TO BĘDZIE ICH NAJWAŻNIEJSZY MOMENT W ŻYCIU!

  • Opublikowany 12 dni temu

    TrombaTromba
    subskrybenci: 1,9M

    ♥ Subskrybuj aby być na bieżąco! 😎
    ♥ Wbijaj na instagrama! 📸 trombabomba
    braciaautobus
    EKIPA YT:
    • Ekipa: pltoos.info/camera/oA9.html...
    • Marcysia: pltoos.info/camera/fjq.html...
    • Friz: pltoos.info...
    • Wersow: pltoos.info/camera/tVy.html...
    • MiniMajk: pltoos.info/camera/Tb6.html...
    • Nowciax: pltoos.info/camera/LRd.html...
    • Poczciwy Krzychu: pltoos.info/camera/lW-.html...
    • Marta: pltoos.info/camera/6vR.html...

    EKIPA INSTAGRAM:
    • Marcysia: ryskalamarc...
    • Patec: patec_waria...
    • Kasia: fusialka
    • Wujaszek: wujekluki
    • Mini Majk: _minimajk
    • Krzychu: poczciwykrz...
    • Friz: frizoluszek
    • Weronika: wersow
    • Nowciax: nowciax
    • Marta: murcix
    • Puszek i Okruszek: puszekokrus...
    • Łapka i Simba: kot_lapka
    • Świnki Morskie: swinki_mart...
    • • • Współpraca: tromba@gethero.pl • • •

Pebo +4111
Pebo

super że przemek pro wspiera takich małych twórców jak tromba

10 dni temu
Pebo
Pebo

@Beniamin Morzyc fotograf

7 dni temu
Beniamin Morzyc
Beniamin Morzyc

@Tome-k to jest montażysta ekipy

7 dni temu
Sajmonik_
Sajmonik_

@Hokzy haha dałem Suba i huj po 7 godzinach

8 dni temu
Tome-k
Tome-k

Kto to jest Przemek pro

9 dni temu
KUBEX
KUBEX

@Hokzy dałem ale i tak pewnie nie dostane masz czas do 14:00 potem kasuje suba

10 dni temu
Mateo +1738
Mateo

7:21 Leksiu jeszcze nie wiedział co go czeka na tej konferencji XD

10 dni temu
czokobons
czokobons

Chciałem to pisać ahhahshshsah

7 dni temu
Karina Kieblesz
Karina Kieblesz

Tak

9 dni temu
GreenZiom *
GreenZiom *

Już obmacywał sexolatki 🤣

9 dni temu
TheAdamMK +1
TheAdamMK

Wtedy film u Konopa już się pewnie buforował xDD

9 dni temu
Julia Urban
Julia Urban

dokładnie XD

9 dni temu
Kamil +1062
Kamil

Mam nadzieję że odcinek nie będzie tak nudny jak konferencja

10 dni temu
DrillCurse +1
DrillCurse

niestety jest

10 dni temu
Hokzy
Hokzy

🍏 Pi​​​erwsze 1.00​​0 os​​ób kto​​re d​​adzą m​​i su​​ba dos​​​taną 30​​​0 su​​​bów w ki​​​lka god​​​zin!! J​​uż 371 os​​ób dos​​​tały nagr​​​odę

10 dni temu
OgaRRR 3k +1
OgaRRR 3k

Fame > High xd Nuda w chuj, już ta sprawa z Leksiem ciekawsza

10 dni temu
Paprikson YouTube
Paprikson YouTube

@Y00NGIISTINY XDSDDD

10 dni temu
natalie 🍑
natalie 🍑

Jest okay ☹☹

10 dni temu
Golsew +634
Golsew

7:20 leksiu ostatnia fota z fanką XDDD

10 dni temu
ZDOBYWCA +2
ZDOBYWCA

Dokładnie miałem to już pisać

9 dni temu
TheAdamMK +3
TheAdamMK

Az dziwne ze bez przyrodzenia na wierzchu

9 dni temu
Julia Urban +2
Julia Urban

XDD

9 dni temu
SuperPawełek +3
SuperPawełek

czekalem na ten kom.

10 dni temu
Matt 96 +13
Matt 96

Chwile przed tragedia XD

10 dni temu
Karoca +549
Karoca

7:23 nikt się nie spodziewał co sie wydarzy

10 dni temu
puszeczka +2
puszeczka

A co się ppóźniej stało xd?

10 dni temu
Karoca
Karoca

@oraj tez cisne

10 dni temu
oraj
oraj

@Karoca no co beki cisnąc nie moge

10 dni temu
Karoca
Karoca

@oraj XDDDDDD

10 dni temu
oraj +1
oraj

@Hokzy czekam

10 dni temu
R u d k j e +259
R u d k j e

Kuba powodzenia! Masz szansę wykorzystaj ją 💪

10 dni temu
Mateusz1312 +1
Mateusz1312

daja temu lamusowi jeszcze wiekszych lamusow xd

10 dni temu
Blue +1
Blue

Mam nadzieję że odcinek nie będzie tak nudny jak konferencja

7 dni temu
z +11
z

MIŁEGO DNIA I POZDRAWIAM EKIPKE CALA ❤️❤️

10 dni temu
Tarczyński +41
Tarczyński

Marta, zdecydowanie musimy wesprzeć Cię na keto! Daj znać, gdzie możemy przekazać zapasy. 😃

9 dni temu
Oliwcia W.
Oliwcia W.

Wtf tarczyński na YouTubie XD

4 dni temu
Andzix
Andzix

Napiszcie na instagramie do niej

8 dni temu
Aleks Kulesz +232
Aleks Kulesz

12:10 montażyści podwyżka 🔥🔥😂

10 dni temu
Zwidu621 +2
Zwidu621

+1 - klasyki zawsze na propsie XD

10 dni temu
Suigetsuu +1
Suigetsuu

Tak

10 dni temu
Sara Bilińska +10
Sara Bilińska

Miłego oglądania 🥰

10 dni temu
Bribe +28
Bribe

7:21 Leksiu jeszcze nie wiedział co go czeka na tej konferencji XD

7 dni temu
Jeleń z lasu +62
Jeleń z lasu

mam nadzieję że Kuba jak i Majk podniosą łapę do góry po walce

10 dni temu
Bilet trzy +81
Bilet trzy

Chłopak Tromby i Mini-Majk walczą... Nie mogło go zabraknąć na konferencji

10 dni temu
Marcin De +1
Marcin De

to brzmi źle xD

10 dni temu
Mafixx +220
Mafixx

7:22 Leksiu jeszcze nie wiedział xD

10 dni temu
Burczi +35
Burczi

11:59 najsłodszy uśmiech jaki widziałam ostatnio

10 dni temu
Zwidu621 +3
Zwidu621

Panie Trąbaczewski no co tu więcej dodać - Jest Dobrze 😁🤙

10 dni temu
Sabina Stach +33
Sabina Stach

MIŁEGO DNIA I POZDRAWIAM EKIPKE CALA ❤️❤️

10 dni temu
Junior Gaming +4
Junior Gaming

Konferencja totalna nuda była serio. Usnęłam w połowie XD. 😂

10 dni temu
HauaBanga +9
HauaBanga

Kuba i tromb powinni miec swoj vlogowy kanał. To byl by najlepszy kanał na yt

10 dni temu
Warjat Radek Show +48
Warjat Radek Show

byłem ciekawy czy Kubie nie odbiło się czkawką po tym jak ludzie go polubili po 1 gali, ale na szczęście nadal jest tym samym Kubą 💪💪

10 dni temu
Kiedys nie mial dzis ma +6
Kiedys nie mial dzis ma

Murcix jestes moim kraszem przysiegam twoje pośladki wprawiają mnie w stan hipnozy

9 dni temu
Joanna Dąbrowska +3
Joanna Dąbrowska

miło było was spotkać wczoraj pod GK

10 dni temu
kazii_oficial
kazii_oficial

Gdzie

10 dni temu
Adrianna Dolna +6
Adrianna Dolna

Jak to oznajmiłeś na konferencji nie robiłeś fotek bo nagrywasz odcinek, ale z Super Mario już się da XDD Jednak plotki o waszym zachowaniu co do obserwatorów nie biorą się znikąd 😉

9 dni temu
Koprolity +51
Koprolity

Teraz cały internet będzie domagał się walki Lexy z Majkelem.

10 dni temu
QooZie +1
QooZie

oglądałem to jedząc kabanosy pozdro murta

7 dni temu
skeety +70
skeety

7:22 Ostatni moment z leksiem na konferencji

10 dni temu
kuba mtb +1
kuba mtb

Przecież to był snax

7 dni temu
kuba 123 +31
kuba 123

Widać, że Majkel jest strasznie odtrącony przez ekipę, nie ma już tej więzi

10 dni temu
GreenZiom * +5
GreenZiom *

Bo to wredny złośliwy karzeł jest

9 dni temu
el0ify
el0ify

Już im karzeł do ekipy nie jest potrzebny to tak jest :D

9 dni temu
Zuza Elińska +8
Zuza Elińska

Też to zauważyłam.. na końcu Tromba gada z Kubą i poleca kupować z jego reflinku a nic nawet nie wspomniał o Mateuszu

10 dni temu
Kalbar 44 +1
Kalbar 44

Prawidłowo

10 dni temu
DiTiKey +11
DiTiKey

Mario spoko chłop, przynajmniej umie podziękować jak coś się dla niego zrobi! A to nie częsty odruch obecnie

10 dni temu
Wiktoria +2
Wiktoria

7:21 Leksiu jeszcze nie był świadomy tego co się dzieje

10 dni temu
Nikt ważny +20
Nikt ważny

Kuba to taki fajny chłopak jest, zawsze dzień dobry na ulicy mówi

10 dni temu
Elendaar +2
Elendaar

Już konferencja była ciekawsza niż ten odcinek xddd

9 dni temu
Elendaar +2
Elendaar

Już konferencja była ciekawsza niż ten odcinek xddd

9 dni temu
Jumper Mr +1
Jumper Mr

2:59 montażyści w formie :D

7 dni temu
M Y +17
M Y

Dobrze, że nagrałeś konferencję, nigdzie na yt nie mogłem jej znaleźć.

10 dni temu
M Y +1
M Y

@OsKyy ale ty wiesz ziomek co to ironia?

10 dni temu
OsKyy
OsKyy

no debil

10 dni temu
Coś_tam_coś_no +1
Coś_tam_coś_no

Seb4

10 dni temu
Kacper Gubka +1
Kacper Gubka

Pozdrawiam całą ekipę i was czaty

10 dni temu
oczpanka1357 +11
oczpanka1357

Czy tylko ja bardzo lubię Pauline?🤭💗

10 dni temu
Kac Perinho +2
Kac Perinho

Tak

9 dni temu
piotrek szmankowski +2
piotrek szmankowski

7:21 leksiu jeszcze nie wie co sie stało XDDDD

10 dni temu
Piwko +26
Piwko

Nie wydaje mi się ze walka w mma jest najważniejszym momentem w życiu

10 dni temu
Hej birch +32
Hej birch

Dobry ten kadr z tylu 7:20

10 dni temu
Medalik +15
Medalik

7:21 w tle, Leksiu w swoim żywiole xDDD

10 dni temu
Kamil Tele
Kamil Tele

Super jest to Tromba jak i ekipa wspiera swoich przyjaciół i jest szczery 😉😉

9 dni temu
Emm Bapeee +3
Emm Bapeee

nie ma to jak brac kogos na gale tylko dlatego, ze jest kogos kolegą xDD

10 dni temu
Martyna Falińska +3
Martyna Falińska

Wow zostałam pozdrowienia od Tromby i całej ekipy xdddd hahahahahha

10 dni temu
Zatew +3
Zatew

Dzięki rudy za nagranie dupeczek, jesteśmy dumni

10 dni temu
MichEx +31
MichEx

7:19 jest i nasz bohater (tam z tyłu)

10 dni temu
Hirol
Hirol

Filmik poleci w górę, dużo pomógł ten Leksiu w tle 7:12 😅😅

10 dni temu
Duck1337 +2
Duck1337

Kuba obciął się od miski ale nie ma już Moni żeby to uratować XD

10 dni temu
Oliwia Cembrowska +9
Oliwia Cembrowska

MIŁEGO DNIA!! ❤️❤️

10 dni temu
Jakub +2
Jakub

12:10 podwyżka dla montażystów

10 dni temu
Ania tchórzofretka 💚
Ania tchórzofretka 💚

tromba przez ciebie wyobraziłam sobie tak jak dubiel walkę lexy i majk

10 dni temu
KADZE +12
KADZE

7:21 pov: robisz ostatnie swoje zdjęcie z fanką w życiu

10 dni temu
Mateusz Skalski +4
Mateusz Skalski

Sztos odcinek 🔥❤️

10 dni temu
kosasaratrojan +2
kosasaratrojan

Ty ale on go dodał 2 minuty temu

10 dni temu
niddg viiut
niddg viiut

Murcix jestes moim kraszem przysiegam twoje pośladki wprawiają mnie w stan hipnozy

2 dni temu
Piotrek Kaputa +1
Piotrek Kaputa

7:51 Ten uczuć gdy Jarek Pasha dorabia w ochronie w federacji w której walczy xD

7 dni temu
kuba mtb +1
kuba mtb

xkurwad to zajebiście napisałeś xdddddd

7 dni temu
mmpj twod
mmpj twod

Kuba i tromb powinni miec swoj vlogowy kanał. To byl by najlepszy kanał na yt

Dzień temu
Szy mon +2
Szy mon

7:21 mistrz drugiego planu

10 dni temu
SAYMON +3
SAYMON

7:16 uwazaj tromba za tobą

10 dni temu
co tam
co tam

XDDS

8 dni temu
Zbuntowana historia +2
Zbuntowana historia

Czy tylko mi Kuba przypomina trochę Kinniego Zimmera?

10 dni temu
Bartlomiej Bimkiewicz +23
Bartlomiej Bimkiewicz

7:22 no ten tego fajne tło chwila przed tragedią

10 dni temu
Vi7 +1
Vi7

Czemu Kuba ma fryzurę podobną do Friza jak w stanach się golił xD Ale tak btw. przecież Kuba tego drugiego zje, pożuje i wypluje, a co jak co pamiętajcie, że nitro rzadko się myli xD Btw. Tromba szacun za tą akcję z kurtką 😄

8 dni temu
tom shuo
tom shuo

Konferencja totalna nuda była serio. Usnęłam w połowie XD. 😂

8 dni temu
Thlue +2
Thlue

myślałem że będzie jakaś reakcja na to że leksiu wyszedł w środku konfy

10 dni temu
Bartosz Bilejczyk +16
Bartosz Bilejczyk

Żeby schudnąć wystarczy jeść mniej kalorii, nie trzeba się katować keto 😀

10 dni temu
Sabina +10
Sabina

Keto to nie katowanie się :) a odchudzanie powinno być jedynie efektem ubocznym tej diety. Niestety sposób w jaki przedstawia ją Ekipa (np. Marta i jej zajadanie Drwali bez bułki) to nie jest dobry pomysł i mija się z celem...

10 dni temu
Weronika Szmuc
Weronika Szmuc

Miłego oglądania

10 dni temu
Marian Kopka +1
Marian Kopka

zrób jakiś teleturniej Trombalski to by było coś fajnego do oglądania. Dawno takiego zimowego nie było :)

10 dni temu
Ania tchórzofretka 💚 +2
Ania tchórzofretka 💚

wgl a pro po walki to jak bym miała mieć to face to face to ja bym chyba umarła ze śmiechu

10 dni temu
Konrad Konradowski +1
Konrad Konradowski

Przemek to wygląda jak nieślubny syn Tomasza Ćwiąkały :D

10 dni temu
Nikola +1
Nikola

O kurde najpierw obejrzałam film Majka i tam też był Dis ale ja go nie rozpoznałam a teraz przez Trombe to ogarnęłam co jest serio totalnie inna osoba

10 dni temu
Eliza Sroka
Eliza Sroka

Miłego oglądania wszystkim

10 dni temu
Klinght +30
Klinght

7:20 ten leksiu oni jeszcze wtedy nie wiedzieli

10 dni temu
abbsnn cose
abbsnn cose

Murcix jestes moim kraszem przysiegam twoje pośladki wprawiają mnie w stan hipnozy

3 dni temu
Michał Pazdan +14
Michał Pazdan

Konferencja to był *dramat* dawno takiej stypy nie było, gdyby nie Denis i Alan to by ludzie tam usnęli

10 dni temu
SAMI👽🔥 +1
SAMI👽🔥

7:21 ostatni taki moment a jego życiu

10 dni temu
doliio volay
doliio volay

Miłego oglądania 🥰

3 dni temu
GK WOMEN +1
GK WOMEN

Rudy wziął sobie to do serca żeby "dupeczki" nagrywać XDD

10 dni temu
Piotr Gawrecki +1
Piotr Gawrecki

7:15 tromba uwazaj lexiu!😂

10 dni temu
Dawson
Dawson

Koks film tromba💪🤟

7 dni temu
Kubuś
Kubuś

7:22 i ten Leksiu w tle 😂

6 dni temu
Pszemek tl
Pszemek tl

Chlebek życia ♡

10 dni temu
natalie 🍑
natalie 🍑

Tromba tam jak taki ochroniarz XD 🦁

10 dni temu
Demonic23ful +1
Demonic23ful

ale zawodnicy... 😂😂😂😂

10 dni temu
Kubuś To szef +2
Kubuś To szef

11:57 kurwa zoni jaki przystojniak

10 dni temu
anonymous +6
anonymous

Trudnego przeciwnika sobie wziął nowaczkiewicz XDDD

10 dni temu
Sir Gartoze
Sir Gartoze

7:15 leksiu jeszcze nie wie co go czeka

10 dni temu
Stanley Kurwyy +2
Stanley Kurwyy

7.21 i ten leksiu gdzie jeszcze nikt nie wiedział xDD

10 dni temu
Diabelsky
Diabelsky

Diss jak się zmienił nie widziałem go z 6lat.. masakra 😳 oczywiście na +

10 dni temu
Kuba Mad
Kuba Mad

I ten leksiu w tle XDD on jeszcze nie wiedział że my wiemy że konop wie

10 dni temu
Infeek +17
Infeek

7:21 *leksiu robi zdjęcie z jakąś 14stką xd*

10 dni temu
KrYStian
KrYStian

z 14stką która pewnie miała konto na tinderze i wyglądała jak 18sto latka

10 dni temu
matix.exe21
matix.exe21

super odcinek noi trzymam kciuki za mini majka pozdro

8 dni temu
Bxmbik
Bxmbik

7:25 kolega za trombą jeszcze nie wiedzial xddd

8 dni temu
xx kluskaxx +9
xx kluskaxx

Powodzenia Majkel!

10 dni temu
DrillCurse +2
DrillCurse

13:56 ona już wiedziała co zrobił leksiu

10 dni temu
Ekonomista Niedzielski +1
Ekonomista Niedzielski

Wy co chwilę macie w ekipie najwazniejsze chwilę w życiu

9 dni temu
Mikołaj Winkler +1
Mikołaj Winkler

witam świetny film

10 dni temu
Dawid Stelmach +6
Dawid Stelmach

Co ten nowaczkiewicz ma na głowie?:D jakby odcięty od gara xD

10 dni temu
GreenZiom *
GreenZiom *

Pieczare 🤣

9 dni temu
Lenart
Lenart

7:18 patrzcie ktos toi za plecami trobmy XDD

7 dni temu
Reyves
Reyves

7:20 Leksiu na chwilę przed tragedią XDD

10 dni temu
Mint ajowy
Mint ajowy

14:38 gościu wyrzuca papier do plastiku xD Mamy cię !

9 dni temu
wikusstemach ? +5
wikusstemach ?

7:21 dlaczego leksiu lubi kurtki zimowe bo są nie letne

10 dni temu
mindsconcience
mindsconcience

Kurtki jak już

10 dni temu

Kolejny

Marvel Studios’ Moon Knight | Official Trailer | Disney+

1:58

SB Maffija x 2115  - Agrest i bez

4:05

SB Maffija x 2115 - Agrest i bez

SBM Label

wyświetleń 2,5M

Łajzol - Łajzol Serious

3:40

Łajzol - Łajzol Serious

2020

wyświetleń 53K

TO BYŁY DLA NAS OGROMNE EMOCJE!

26:24

DRUŻYNOWY WYŚCIG NA ZADANIA O $$$!

38:35

Pershing. Król życia (2019)

48:41

Pershing. Król życia (2019)

Mafia PL

wyświetleń 8M

CZY ROZMIAR BIUSTU MA ZNACZENIE?

18:12

CZY ROZMIAR BIUSTU MA ZNACZENIE?

Fusialka

wyświetleń 515K

KTO OSTATNI ZAŚNIE WYGRYWA 1000ZŁ!

36:19